24 Şubat 2017 Cuma


Merhaba.Ben İsmail Kişi.16 Nisan 1998 tarihinde Gaziantep'te doğdum.İlköğrenimimi Şehit Adem Yavuz İlkokulunda tamamladım.Daha sonra sınava girip geçen sene mezun olduğum lise olan Fitnat Nuri Tekerekoğlu Anadolu Lisesini kazandim.Ve şu anda Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği bölümünde okumaktayım.
Doğup büyüdüğüm yer olan Gaziantep yemekleriyle,tarihi dokusuyla ünlüdür.Baklavadan lahmacuna,patlican kebabindan tırnaklı pidesine her yemegiyle mükemmel olan bu şehrin bir de tarihi mekanlari vardır.Gaziantep kalesi ve daha nice tarih kokan yerler.Gitmenler için kesinlikle gidip gormesi gereken bir yer olarak bilmelerini istiyorum.En kısa zamanda gelip görmeniz dileğiyle.





Coğrafyanın sevilmesi ve bu dal hakkında bilgi sahibi olunması çok önemlidir.Üniversite hocamızın dediği gibi Moğol İmparatorluğundan bile büyük olan 'İklim İmparatorluğunu' bilmeden onun egemenliğinde yaşamak zor olsa gerek.Bu blog Coğrafyayı inceleyip yorumlamak ve bilgi vermek için kuruldu.✌🏻

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder